Inom Sellpys Customer Support Team är vi ett gäng socialt drivna problemlösare som jobbar i nära samarbete, delar erfarenheter och skrattar mycket.
Genom att ta vara på våra kunders feedback och tankar förstår vi vad Sellpy bör utveckla för att bli en ännu bättre tjänst att använda sig av, såväl för säljare som för köpare. För att snabbt kunna agera och proaktivt driva på nya lösningar jobbar vi alltid nära våra kollegor inom samtliga övriga funktioner.
Våra mål syftar till att skapa en kundupplevelse som känns kul och enkel och med regelbunden uppföljning och tydliga mål kan vi öka effektiviteten och expertisen inom gruppen.
What’s working at Sellpy like?
We never settle for less and strive to always improve. We exist to build a better future and must therefore keep a progressive mindset, where new ways of thinking are welcomed instead of shot down. Together we turn the not so good into great, and keep what makes us happy and effective.
Teamwork is important – you can’t make a big change unless everyone’s in on it. We help each other out when needed and celebrate every achievement. We’re convinced that if everyone’s happy to go to work each day, we’ll do our best work together.